CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

6. juni 2008

Blogging- Bra eller dårlig?

Min erfaring med bloggoppgavene var veldig positiv. Jeg likte å få ukentlig oppgaver hvor jeg kunne si det jeg mente og fortelle om noe interessant. Til tross for at vi ikke fikk så veldig mye tid til respons fra andre medelever eller fra lærere, var det en fin og lærerik metode for norsk faget. Jeg erfarte det å bruke internett til andre ting enn å surfe, og heller bruke det til noe nyttig.

Det jeg likte var hele konseptet med oppgaven. Det at en kunne si akkurat det en mente og at en kunne blogge innen for et så vidt spekter. Bloggingen gjorde undervisningen i norsken mer variert og derfor ikke så kjedelig. Norsk faget ble mer morsomt, og min erfaring og opplevelse var bare positiv.

Jeg vil til slutt anbefale å bruke bloggen til neste år også!

1 kommentarer:

LK sa...

Takk for tilbakemeldingen. Fine kommentarer å ta med i planleggingen av neste år!